EGLE ELLE-NABI: TREENING, TOIT JA TERVIS BEEBIOOTEL

posted in: TERVIS, TOITUMINE, TREENING, VALITUD PALAD | 0

Kaks triipu testiribal või pulseeriv väike täpike, mis arstikabinetis ekraanilt sulle juba naeratab, on selge märk sellest, et trenni teed nüüd mitte enam üksi. Ning nüüd on sinu treeningutel ainult üks eesmärk – olla terve ja tuua ilmale terve ja tugev laps. Üha rohkem teadustöid tõendavad, et rasedusaegne kehaline liikumine mõjutab positiivselt nii naise kui ka lapse tervist, sünnitus kulgeb soodsamalt ning pärast sünnitust taastub kiiremini ka kehavorm. Rasedus on siiski eriline periood naise elus, seega asjalik nõu oma ala spetsialistidelt on vajalik ning kindlasti võta kuulda ka oma arsti soovitusi.

RASEDUSE AJAL TULEB ÕPPIDA OMA KEHA KUULAMA JA JÄLGIDA, KUIDAS END IGAL HETKEL TUNNED!

Alles mõne aja eest vaadati treenivat rasedat hukkamõistva pilguga, kuid teadlikkus on viimastel aastatel küllaltki tõusnud ning kõhubeebiga treenijad polegi teab mis imenähtus enam. Olles beebiootel, ei tähenda see loobumist oma treeningutest – rasedus on naise loomulik füsioloogiline seisund ning tuleb vaid teatud korrektuure teha, kuulates oma keha ja konsulteerides ämmaemandaga, sest sinu peamine eesmärk on tuua ilmale terve laps ja olla ise ka terve. Minu kliendid küsivad ja mulle tuleb pidevalt palju kirju samade küsimustega – kas ja kuidas tohib treenida raseduse ajal, seetõttu koostasin just lapseootel emadele vastavad treeningkavad nii jõusaalis kui ka kodus treenimiseks ning lisatud on ka pikem jutuajamine juhtiva naistearsti Ivo Saarmaga ja füsioterapeudi Signe Hünnineniga Fertilitase kliinikust. Lisaks leiad toitumisalaseid soovitusi ja retsepte – tervislik toitumine beebiootel on vastutus kahe eest!

 

Egle Eller-Nabi uues digiraamatus on täispikad treeningkavad ja videotreeningud, põhjalik ülevaade toitumisest koos retseptidega ning pikem intervjuu Fertiilitase kliiniku juhtivate spetsialistidega. Raamatu treeningkavad ja videod sobivad ka tavaolukorras – koduse ringtreeningu videotunni abil on hõlbus kehavormi timmida igal naisel!

 

TUTVU RAAMATUGA SIIN!

EGLE ENDAST:

Olen olnud aktiivne kogu oma elu, ka esimese raseduse ajal tegin trenni ja korraldasin spordivõistluseid ning seetõttu ei näe ma ühtegi põhjust, miks peaksin rasedusega loobuma oma lemmiktegevustest. Õnneks on need ajad ammu möödas, kui rasedale ainsa turvalise tegevusena puhkamist soovitati. Küll aga tegin mõned korrektuurid, mis raseduse edenedes vajalikud olid – koormus, sagedus ja puhkus on need tegurid, millega enda ja lapse tervist tagada, ning konsultatsioonid oma ämmaemandaga. Ka peavoolu meditsiin on seda meelt, et treeningud pigem mõjuvad hästi, vähendades rasedusega seotud vaegusi (vererõhumuutused, rasedusaegne diabeet jne). Terved naised lausa peaks raseduse ajal liikuma või tegema mõõdukat trenni vähemalt 30 minutit päevas.

Kuna olen bikiinifitnessi profivõistleja, siis keha vormis hoidmine on minu töö ning mõtlen sellele ka raseduse ajal – minu treeningute eesmärk on muidugi eelkõige lihasmassi säilitamine ja peamine tähelepanu on minu ja lapse tervisel, kuid siiski pingutan vastavalt enesetundele, et kehale piisav koormus anda.

Treeningkavad, mis olen koostanud beebiootel naistele, on heaks kiidetud füsioterapeudi poolt. Kindlasti soovitan enne oma arsti või ämmaemandaga konsulteerida – meie keha on ainulaadne ja reageerib rasedusele väga erinevalt.

Leave a Reply