KOOS TRENNI!

KANGIVÕISTLUS
Kui sul on võimalus teha trenni sõbranna või sõbraga koos, siis haara sellest kinni – koos treenides saavutad kindlalt paremaid tulemusi ja eesmärgini jõudmine on palju lõbusam!  Kui treenid kellegagi koos, annab see täiendava stiimuli ja motiveerib rohkem pingutama, kui saalis omaette pusides ning saad esitada oma lihastele karmimaid väljakutseid, paremini arendada tasakaalu ja paindlikkust nii, et parimaid tulemusi saavutavad mõlemad.

Siin on paar harjutust, mida tasub koos proovida:

KANGIVÕISTLUS

  • Seiske vastakuti, haarake mõlema käega kangist rinna kõrgusel, mõlemad astuvad parema jalaga taha.
  • Suunates jõud kangile, proovige suruda partner astuma tagasi.
  • Hoidke asendit üks minut, tehke kokku kaks kordust.
  • Harjutus mõjutab kogu keha lihasgruppe.
    JÕUTÕMME KÄTEKÕVERDUSEGA

JÕUTÕMME KÄTEKÕVERDUSEGA

  • Üks laskub põrandale planku, teine hoiab pahkluudest.
  • Esimene sooritab kätekõverduse, tein teeb samal ajal jõutõmbe.
  • Tehke kaks seeriat 20 kordusega vahetades teise seeria ajal kohti.
  • Harjutus mõjutab: õlad, kere, reie tagakülg.

Mitmed harjutused, mille puhul kasutad üksi treenides lisaraskuseid võid küllalt edukalt sobitada koos treenimise harjutusteks!

Täienda oma trenniteadmisi trenniajakirjast ja ajakirja raamatutest – vaata pakkumisi tellijatele SIIT!

 

 

Liitu meie uudiskirjaga (ilmub 2 korda kuus)



Leave a Reply