PULSS SUVI 2016

posted in: TREENING, UUS NUMBER | 0
EST-tsitaat-2016_2VÕITJAD EI ANNA KUNAGI ALLA!  Mille poolest erineb unistus eesmärgist? Erinevus seisneb tegutsemises ja tegevuskavas. Et unistusest saaks eesmärk, tuleb teha plaan ja seejärel tegudele asuda. Nii lihtne see ongi. Kui su unistus on realistlik ja sa tead täpselt, millised on selle täitumise kriteeriumid, siis oledki oma eesmärgi kujundanud.

Nüüd pole muud kui hinnata oma stardipositsiooni ja ressursse, mis eesmärgi täitmiseks vajalikud on. Need on aeg, teadmised, tahtejõud, pühendumus jne. Teadmistega oleme sulle kindlasti sinu teekonnal abiks! Naudi suve ja päikest!

PULSI RUBRIIGIS:

♦  BIKIINITUHARAD NÜÜD!  Trimmi, tuuni ja vormi oma tuharalihaseid, võta appi proffide nõuanded ja nipid, mille abil tuharad võistluslaval võiduvääriliseks kujundada!

♦  RASVAPÕLETUS 15 MINUTIGA.  TREENINGKAVA: kogu keha ringtreening ilma pausideta. „Selle ringtreeninguga saad korraga mitu eesmärki tabada – paned tööle pea kõik lihasgrupid, tõstad pulsisagedust ning põletad rasva,” selgitab Juliana Malacarne, IFBB profivõistleja kulturismis, 2015. aasta Arnold Classic võitja.

♦ KÕIK, mida peaksid teadma kõrge intensiivsusega intervalltreeningust (HIIT).  MIKS HIIT-treening põletab tõhusalt rasva? Kas HIIT on tervisele kasulik?

♦ SUVISED SMUUTID: suvi on värske smuuti aeg! Tarbi oma üheksa puu- ja köögivilju portsjonit smuutidena! smuutiHE0616_COVER_01 HE1012_FENIC_10

 
Täispikkuses lugu Suvi 2016 ajakirjas – telli ajakiri SIIT!


slimming-ad kalev_filmi

Leave a Reply