TÕHUS TREENING ÕUES: TABATA VÄLITREENING

posted in: ILMUNUD NUMBRID | 0

Treenimine väljaspool jõusaali pakub kehale uusi väljakutseid, näiteks õpiHE0616_FETAB_13d ebatasasel maastikul tasakaalu hoidma ja tuuletakistusele vastu panema. Tunnustatud Tabata treeningviis kätkeb endas plüomeetrilisi harjutusi ja kõrge intensiivsusega sooritust ning see sobib ideaalselt välitreeninguks. New Yorgi Daily Burn Studio treener Gregg Cook pani kokku tegusa treeningkava, mis esmapilgul näib petlikult lihtne, kuid kava sooritades adud, et su keha toimib kui leegitsev rasvapõletus ahi.

SOORITUSTEHNIKA

Kõik harjutused tuleb sooritada maksimaalse pingutuse, kiiruse ja liikumisamplituudiga, tehes 20 sekundi jooksul (või vastavalt harjutuse juhistele) võimalikult palju korduseid. Puhka harjutuste vahel 10 sekundit – see on piisav aeg, et olla valmis järgmise harjutuse sooritamiseks. Kui tunned, et kava on sulle kerge, lisa soorituskiirust ja suurenda liikumisamplituuti veelgi. Tegemist on ringtreeninguga ning ringide vahel on 2 minutit puhkust. Soorita vastavalt oma võimetele 2–4 ringi.

Kava koosneb tõelist väljakutset pakkuvatest harjutustest, soorituse vilimuse kasvades lisad intensiivsust ja enamat sooritusringide arvu!

Täispikkuses lugu Suvi 2016 ajakirjas – telli ajakiri SIIT!


slimming-ad kalev_filmi

Leave a Reply