TRENNIAJAKIRI KEVAD 2019

posted in: Gallery Post, ILMUNUD NUMBRID | 0

VII OMA TREENING TÄIESTI UUELE TASEMELE!

Mõned kuud oled püüdlikult oma uusaastalubadusi ellu viinud. Mõni nädal hoolsamalt, mõnel mitte nii väga. Kui aga tulemused ei kipu sind rõõmustama, õigemini tulemuste puudumine, tõmbab see tahtmatult innukusel hoo maha. Ei tasu end laiskuses või järjepidevuse puudumises süüdistama hakata – ehk on midagi valesti sinu valitud vahenditega? Võibolla ei sobi sulle su treeningkava, mis ei paku piisavat väljakutset? Või järgid dieeti, mis nullib ära trennis tehtud töö. Taastumine, tervis, ellusuhtumine – kõik see mõjutab lõppkokkuvõttes sinu saavutusi…

Teadlik ja teadvustatud tegevuskava, mis võtab arvesse kõik sinu elu aspektid ja keha omadused, on see, mis tulemusi annab. Aitame sul selgusele jõuda, mida sa tegelikult vajad, ning viia oma treening, toitumine ja tervis täiesti uuele tasemele!

Lisame kevadist vürtsi ka sinu treeningutele – maailma tipp-tegijad Egle ja Heiki Nabi panevad sind ja sinu keha proovile tõeliselt vinge jalapäevaga!

                                                 TELLI AJAKIRI KOJU!

LOE KEVAD 2019 AJAKIRJAST:

– ÜLIKÕVA JALATRENN “CIRCLE OF DEATH”

Millisele naisele ei meeldiks vormis jalad ja tuhar. Aga kui lisada siia juurde hea rüht ja terve selg ning võimas rasvapõletus üle kogu keha? See jalapäev trenn on midagi erilist – see on väljakutse sulle, sinu kehale ja vaimule, selle treeningu läbiteinud nimetavad seda surmaringiks. See on maailmakuulsa treeneri ja fitness-coach’i Charles Poliquini alakeha ringtreening Circle of Death.

Egle ja Heiki Nabi on Poliquini meetodite ainsad eestvedajad ja esindajad Eestis ning tuvustavad selle meetodi põhimõtteid meie ajakrija lugejatele.

– JÕUSAALI TEEJUHT: ÜLAKEHA TREENING

Prink tuhar, lame kõht ja toonuses lihased – just sellise eesmärkide kolmikuga tuleb enamik naisi treeningsaali. Paraku paljud, keskendudes kõhulihaste ja tuhara vormimisele, jätavad ülakeha kas teisejärguliseks või üldse tähelepanuta, kartuses mehelikult suurte käte-õlgadega oma unelmate kehavormi rikkuda. Teatud mõttes on neil õigus, sest ka bikiinifitnessi profivõistleja Nathalia Melo treenib ülakeha vaid kaks korda nädalas! Kuid tema treeningul on omad nipid.

 

– TOITUMISAABITS: Kuidas töötavad erinevad toitimispõhimõtted ja kuidas valida endale sobiv.

Ükski toitumiskava või dieet ei ole täiuslik, ükski toiduaine pole vale või keelatud – seda keerulist suhet toiduga on võimalik õigete toitumispõhimõtetega üsnagi heaks sõpruseks kujundada.

– PÕLEITIKUD SINU KEHAS: Tunne ja juhi põletikulisi protsesse, et olla terve, tugev ja ilus!

 Põletikest räägitakse palju, eriti kui päevakorras on trenniharrastaja või sportlase tervis ja taastumine. Hulganisti teadusuuringuid kinnitavad põletikuliste protsesside ja terviseprobleemide seost, peavoolu meditsiin kipub põletikke tembeldama millekski halvaks ning püüab esimesel võimalusel ja ilmtingimata neist lahti saada. Kas põletikud on tõepoolest kurjast või on nende kartus on põhjendamata? Selles loos käsitleme põletikke, nende seost tervise ja lihasarenguga ning aitame teha olulisi järeldusi.

 

– 25 NIPPI KIIREKS RASVAPÕLETUSEKS

Kiirete ja lihtsate lahenduste puhul me vahel tõrgume neid uskumast! Need nipid on pigem väikesed muutused igapäevaelus, mida on kerge teha. Väikesed muutused kujundavad uusi harjumusi, uued harjumused toovad kaasa suuri ja olulisi muutusi.

 

— KÕHULIHASED: ABSoluutne meistriteos

Kevade ja kõhulihaste vahele võib julgelt panna võrdusmärgi! Kuigi iga treeniv naine näeb kuuspakki kuubikute nimel vaeva aastaringselt, on lame kõht kevaditi aktuaalne teema – kevadele järgneb kehavorme paljastav suvi! Suure agarusega hakatakse iga päev kõhtu treenima, kuid trimmis talje lootused sulavad kiiremini kui talvine lumi ning see, mis sulama ei hakkagi, on rasvavolt, mis lihaseid varjab.

Kahjuks paljud naised ei tea, kuidas kõhtu õigesti ja tulemuslikult treenida, ning tehakse palju vigu. Olenemata sellest, kas sinu vormis keha mõõdupuuks on väljapaistvad kuuspaki kontuurid või lihtsalt trimmis kõhulihas, see lugu on sulle.

– ÜTLE PASTALE JAH!

Kui oled suur pastasõber, siis nüüd võid julgelt oma lemmikuid nautida, süümepiinu tundmata. Pasta ei tee paksuks… kui valid õige pasta! Ja kui hangid endale pastamasina ning sõtkud taina ise – proovi kasvõi ükskord järele ning saad teada, milline kalorikulu kaasneb selle võimsa pea pooletunnise ülakeha treeninguga!

– TAIMETOIT TREENIVALE NAISELE 

Nagu iga teinegi toitumisviis, saab veganlus olla jätkusuutlik vaid siis, kui see varustab keha kõigi vajalike toitainetega ning aitab seeläbi püsida vaimselt ja füüsiliselt heas vormis. Ometi ei ole täistaimetoitlus midagi keerulist ning seda saab soovitada inimestele igas eluetapis, sealhulgas raseduse, imetamise ajal, imiku- ning väikelapse eas, eakatele ning ka sportlastele. Lisaks sellele, et taimne toitumine on kaastundlik teiste elavate osas, säästes nii loomi kui keskkonda, pakub peamiselt terviktoitudel põhinev täistaimne toitumine ka mitmeid tervise-eeliseid: täistaimetoitlastel esineb vähem näiteks südame-veresoonkonna haigusi, kõrgvererõhktõbe, kõrgenenud verekolesterooli, ülekaalu ning rasvumist, diabeeti, naistele spetsiifilisi vähiliike, soolevähki, eesnäärmevähki meestel. Viimasel ajal kuuleme üha rohkem ka sportlastest, kes otsustanud täistaimse toitumise kasuks ning nende kogemus näitab, et paraneb nii sportlik saavutus, taastumine kui enesetunne üldiselt.

Leave a Reply