TRIMMIS KEHA KÄSIRAAMATU 3. OSA: ÜLAKEHA TREENING NAISTELE

posted in: Gallery Post, TREENING | 0

KAS TEADSID, ET VORMIS ÕLAD TEEVAD TALJE KITSAMAKS?

Uus raamat TRIMMIS KEHA KÄSIRAAMATU sarjast räägib kõigest, mida peaksid ülakeha treenimisest teadma ning sisaldab 10 erinevat treeningkava, mis aitavad saavutada head rühti, vormis õlavööd ja tugevaid kerelihaseid. Kavad sobivad nii saalis kui ka kodus treenimiseks.

Pringim tuhar, lamedam kõht ja tugevam lihastoonus – just sellise eesmärkide kolmikuga tuleb enamik naisi treeningsaali. Paljud naised on kõhulihaste ja tuhara vormimisega nii ametis, et jätavad ülakeha kas teisejärguliseks või üldse tähelepanuta, levinuim argument on kartus mehelikult suurte käte-õlgadega oma unelmate keha rikkuda. Kuid ilma treenitud ja vormis ülakehata, mis annab hea rühi ja tasakaalustatud kehaproportsioonid, ei tasu end ka tuhanded keretõsted ja kükid lõppkokkuvõttes ära. Hea rüht ja vormis õlavöö teevad keskkoha visuaalselt kitsamaks – just nii saab treenitud keha esteetiliselt nauditava liivakellakuju ja vormis käed on kui kaunis pildiraam sellele taiesele, mis on loodud treeningutel pingutades.

Arvatavasti on nüüd ülakeha treenimise tähtsus piisavalt argumenteeritud ning enne kui sa tormad jõusaali oma selga ja biitsepseid tuunima, loe kindlasti ka need mõned “agad”, mis siia juurde kuuluvad!

Telli raamat siit!

Leave a Reply