VORMIS VANUSEST HOOLIMATA

posted in: UUS NUMBER | 0

….ehk keha trimmi vanuses 40 +!

Paraku ei tule aastatega juurde mitte ainult tarkus, vaid vanusenumbriga kaasnevad ka teatud kehamuutused ning liigsed kilod ja tõrges rasvapolster kipuvad tarkusest kiiremini juurde tulema. Ainevahetuse aeglustumine, lihasmassi loomulik vähenemine, rasvamassi suurenemine ja energiataseme langus on vaid mõned muutused, mis hakkavad ilmnema siis, kui su vanus hakkab numbriga neli. Siiski pole tegu kurja saatusega ja siin ei kehti ütlus, et looduse vastu ei saa. Saab! On mitu võimalust trimmis ja toonuses kehavormi saavutamiseks ja hoidmiseks ning treeningu ja taastumise planeerimisel tuleb teatud asjaolusid arvesse võtta.

Üks tõhusaim ja tulemuslikum treenimisviis on kõrge intensiivsusega treeningu ja jõutreeningu kombinatsioon, mis on ka selles artiklis oleva treeningkava aluseks. 45-aastane IFBB Fitness ja figure profivõistleja Monica Brant koostas kogu keha ringtreeningu, mille jõuharjutused on suunatud just tõrksamatele aladele, plüomeetrilised harjutused panevad aga tööle pea iga lihaskiu. Nende harjutuste koosmõjul saavutad vormis ja toonuses keha.

FOOKUSES: KIIRED LIHASKIUD

Paraku kahaneb vanusega sinu keha peamine jõuallikas – langeb kiirete ehk II tüüpi lihaskiudude osakaal. See on halb muutus, sest just kiired lihased aitavad põletada rohkem kaloreid. Jõutreeningu ja tugevust arendavate plüomeetriliste harjutuste abil saad oma jõuallika varusid hoida!

Järgi treeningkava juures olevaid eksperdi soovitusi treenimise, toitumise ja õige taastumise osas ning su trimmis kehavorm läheb aasta aasta järel ainult paremaks.

Täispikkuses lugu Suvi 2016 ajakirjas – telli ajakiri SIIT!

EST-tsitaat-2016


slimming-ad kalev_filmi

Leave a Reply